شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط سایت: سایت تودا بر تمام قوانین فوق پیروی میکند. باید توجه داشته باشید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش تمام قوانین سایت است و باید از آن پیروی کنید. تمام قوانین نوشته شده در صورت تغییر بروزرسانی شده و همینجا قابل مشاهده است.

شرایط و ضوابط برای مشتریان: سایت تودا به شما این امکان را میدهد که اثر مورد علاقه خود را انتخاب و آن را سفارش بدهید. توجه داشته باشید که پس از سفارش به هیچ عنوان امکان بازپرداخت پول شما نیست.

شرایط حمل و نقل و ارسال اثر: تمام شرایط ارسال از طرف خالق اثر است. هنرمندان باید توجه داشته باشند که بهترین و امن ترین راه برای ارسال اثر را به دست مشتریشان انتخاب کنند تا اثر آسیب نبیند.

شرایط و ضوابط هنگام آسیب دیدگی اثر: در صورت آسیب دیدگی اثر هنگام رسیدن به دست مشتری تا 24 ساعت پس از دریافت اثر امکان ثبت درخواست بازپسگیری اثر و بازپرداخت پول برای مشتری محیا است. در این صورت اثر به خالق بازگردانده شده و مشتری تمام و کمال پولش را دریافت خواهد کرد.

شرایط فروش اثر در سایت: سایت تودا به شما این اجازه را می دهد تا اثر خودتان را به فروش گذاشته و با افراد دیگر همانند خودتان آشنا شوید. تمام این ها بر این منوال است که شما حتما از اثری که کشیده یا خلق کرده اید استفاده کنید. هرگونه کپی برداری از اثر شخص دیگری در سایت غیر قابل قبول بوده و در صورت مشاهده از استفاده از سایت منع میشوید.

شرایط و ضوابط کسب درآمد: 90 درصد پول به دست آمده از سوی اثر به صاحب اثر و 10 درصد آن به سایت تعلق میگیرد. پول کسب شده از اثر پس از 24 ساعت رسیدن اثر به دست مشتری به حساب خالق اثر ریخته میشود.

مطالعه و پاسخگویی به سوالات و انتقادات: زمان بررسی و پاسخگویی به سوالات و انجام درخواست ها روز هاس کاری از شنبه تا پنجشنبه از ساعت هفت تا دوازده صبح میباشد. ما تمام تلاشمان را حداکثر پاسخگوی شما باشیم. از صبوری شما متشکریم🌹